Kim Var mış?

5 Haziran 2011 Pazar

Stil Tokatı İstiklal'de

Merhaba,

Özlediniz biliyorum...

Her zaman söz veriyorum ama bir türlü tokat'lamaya zaman bulamıyorum.

Neyse... ( Patenti bir dostuma ait)

Daha fazla çalışacağim

Biliyorsunuz yaz yeni yüzünü gösterdi.

Açıldık...

Saçıldık...

Her yer tıklım tıklım.

Anlayacağınız malzeme bol...




Bordo esofman soylemeye gerek yok tabiki Adidas

Üsteki t-shirt ile her hangi bir sorunum yok...

Benim derdim bele bağlanmış o yeşil ekoseli ürünle...

Gömlek değil

Mont değil...

Ceket değil..

Siz göremiyorsunuz ama  POLAR yahu bildiğin kışlık polar.

İstiklal'e güneş vuruyor

Pişmedin mi?

Hava 45 derece

Mötümüz yanıyor..

Bunu düşünmedin mi?

Diye özlü bir dörtlükle cevap vermek istiyorum.

Polar'ın bele bağlanması ise ayrı bir caba.

Ayrıca bu hatayı yapan...

Bir oyuncu...

Yanındaki ablamızda ekranda sırım gibi duruyor ama maşallah 51 ekran

Neyse...

Sıcaklardan diyelim ama tokat'ımızı atmayı ihmal etmeyelim.

Son söz...

Dikkat edin kendinize ...

Tokat'lanmayın.




5 yorum:

  1. şu 51 ekranı merak ettim...

    YanıtlaSil
  2. ben 51 ekranı merak ettim :)

    YanıtlaSil
  3. Begooommm,
    Twitter'dan DM atarım 51 ekran'ın kim olduğunu

    YanıtlaSil
  4. yaa bi kız alt tarafta bi leke falan olduğunda beline bağlamalı, hadi onu anlıyoruz da bi erkek beline neden bişi bağlar ki! bi de önden çekseydin de görünce kaçsaydık :))

    YanıtlaSil