Kim Var mış?

31 Temmuz 2011 Pazar

Stil Tokatı Rock'n Coke'ta


Sizleri bu güzel eser ile karşılıyorum.

Bende özledim Tokat'lamayı ...

Sakın yanlış bir fikre kapılmayın Tokatlanacak adam çok ama Stil Tokatı'nın Tokatlayacak zamanı yok...

Görev aşkı ile yanıyorum.

Söz!!!

Stil Tokat'ı düzene girecek.

Bu haftanın Stil Tokatı demeye yüzüm yok aylar geçti...

Neyse zaman kavramını unutalım.

Tokatımız Rock'n Coke'un basın çadırından geliyor.

Yaş itibarı ile midir yoksa keyfimin kederinden midir ; VIP durumu olmayan hiçbir festival bana uymuyor

sahnede kim olursa olsun Rock'n Coke'a dahi basın çadırından dahil oldum.

Ve...

Avıma yavaş yavaş yaklaştım.



Arkadaş grublarına çaktırmadan hemen BB sayesinde kadraja aldım.

- Eğer David Beckham kadar iyi bir kalçanız yoksa lütfen otururken dikkat edin.






- Dededen kalma boxer'ları hayatınızdan çıkarın zati pişik yapar ve toplanır.

- Hadi diyelim mecbur kaldınız ve giydiniz o zaman düşük belli bir şeyler giymeyin.

Unutmayın üst baş iyi olabilir ama iç çamaşırınıza da dikkat etmelisiniz.

Kısaca bu boxer ilişki bitirir nefsi köreltir.

O yüzden dikkat edin.

PS:  Artık donlarınıza dahi bakıyorum abuk subuk şeyler giymeyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder