Kim Var mış?

19 Eylül 2010 Pazar

Stil Tokatı Londra'da

Merhaba,

Artık uluslararası çalışıyorum....

Mayıs 2010'da London'daydım.

Muhteşem stylish arkadaşlara rastladım fakat hiç aklıma gelmezdi..... Bir gün ... Bir İngiliz'i tokatlayacağım.

Bu fotoğraf sevgili dostum Aylin kanalı ile ulaştı.

Hazır mısınız?

Tokatlar geliyor.





Arkadaş eminim kendini şık sanıyor.....

Fakat o jean'in korkunçluğunun farkında degil.

Bu jean bir Alfred Hitchcock filiminde oynasa modaseverleri korkutacak bir yetkinliğe sahip.

Paçalar ise dehşet....

Birisi acilen bu arkadaşa daha İspanyol paça  modasının gelmediğni söylemeli.

Cep ve kemer biritleri ise tamamen müzelik.

Kemer ve ayakkabı uyumsuzluğu için affediyorum.

Zaten bu jean'i giydiği için büyük günahkar....

Ama kazağını sevdim..... Yalan yok...

Şıklığı ile ünlü ingilizler bile tokat yiyebiliyor...

Eee düşmez kalkmaz bir Allah ....

Aman stilinize mukayit olun...

Benden size tavsiye

5 yorum:

  1. arkadaşın markası ne bilmiyorum ama o kazaktan bende de var :P

    YanıtlaSil
  2. Okı valla zevkli adamsın bilirim...

    YanıtlaSil
  3. haha ben bu blogu neden daha önce görmemişim kiii çok eğlenceli :)) tokata devam derim ben, bana atılmadığı sürece :P

    YanıtlaSil
  4. Trend Pınar'ı, bu aralar pek tokatlaıyamıyorum ama ...
    yakında bomba bomba gelıcek

    YanıtlaSil
  5. Kırbaçlarınızı da biliyoruz:) Onların tadı daha başka:)

    YanıtlaSil