Kim Var mış?

26 Eylül 2010 Pazar

Stil Tokatı Viaport'ta


Stil Tokatı olarak bu hafta malzeme bulmakta zorlanmadım.
Arşiv içinde epey bir malzemem var.
Gelen maillerden ve yorumlardan anladığım kadarı ile Stil  Tokatı epey sevildi.
Kendime övgüleri bir kenara bırakarak....
Başlıyorum, Stil Tokatı'na



Arkadaşımızın halinden belli bir işadamı
Harıl harıl telefon ile konuşuyor...
Günlerden cumartesi  keşke daha rahat şeyler giyse diyerek...
Başlıyorum:
Önce ilk tokat, çantayı taşıma şeklinden geliyor...
Görüldüğü üzere çanta sert bir malzemeden oluşuyor....
Yürürken zorlanmıyor mu?
Hassas bölgelere zararı yok mu?
Dünya üzerinde bu şekilde taşıyan olduğunu da hiç ama hiç sanmıyorum.
Post'un başlığından da anladığınız üzere kahramanımız Viaport'ta...
Bana göre Viaport'un çok iyi bir temizlik ekibi var ..
Her an, çöpler toplanıyor, yerler süpürülüyor...
Yaniiiii
Arkadaşın paçası yapılmamış pantolonunun, süpürge görevi görmesine gerek yok....
Eee bir tokat'ta burdan gelsin.
Bordo basic gömlek fena bir parça değil ... fakat yazlık..
Ceket ise kışlık ve twet....
Missmatchh...
Bu arada sıcaklık 35 derece....
Arkadaşın arkasında da kısa kollu insancıklara rastlayabilirsiniz.
Ne diyim...
Mevsimine göre giyinmediği için de bir tokat daha geliyor.
Sonuç..
Giyinmeden önce düşünmek lazım..
Ben boşuna mı....
Akşamdan kombinlerimi hazırlıyorum...
Var bir bildiğim :)
Siz siz olun yanlış tercihler yapıp..
Tokat'lanmayın.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder