Kim Var mış?

12 Eylül 2010 Pazar

Stil Tokatı

Merhaba,


Uzun bir bayram tatili, referandum ve 12 Dev Adam zaferinden dolayı pek Tokat'layacak insan aramadım.. Görsem dahi es geçtim.
Bu nedenle arşivden besleniyoruz...
Söz haftaya daha kallavi bir "Tokat" gelecektir.
Bu hafta'nın tokatı gene Yalova'dan geliyor....
Ne bereketli bir yermiş ...


İki ayrı insan...
İki aynı desen şort mayo
Solda yer alan mavi şortlu arkadaş, şort mayosunun üzerine gayet şık sade bir t-shirt giyerek stilini tamamlamış.... İki soğuk renk mor ve mavi'yi, doğal renk olan beyaz ile doğru kullanmış.....Ayrıca tenin rengine de yakıştırmış.
Kendisini tebrik ediyorum...
Fakat.... Deniz şortu ile yollarda seyahat ettiği için kendisini efesle kınıyorum.

Sarı şortlu dostum üzgünüm gül bahçesi şortunla, çizgili t-shirt hiç ama hiç olmamış.
Terlikler için ise sözcük bulamıyorum.
Eğer biraz balık etli iseniz... Postacı çantası ile vedalaşın yoksa çok sevdiğiniz vücüdunuz size ihanet edebilir...
Aynennn bu arkadaş gibiiii "Bellyy" durumu


Gördüğünüz gibi aynı tarz bir kıyafetle, Rezil de... Vezir de olabilirsiniz.
Aman dikkat

3 yorum:

  1. şimdi şöyle ben de balık etliyim :D ama o postacı çantasını taşımasını biliceksin hehe :D

    ama terlikler ne oyle ya D:

    YanıtlaSil
  2. James..
    Sen çantanı arkaya atıp... yürümezsin dostum...

    YanıtlaSil
  3. dedim ya işte taşımasını biliceksin diye =) o balık etlerini geri verene kadar kamufle etmesini biliceksin :P

    YanıtlaSil